[embedplusvideo height=”356″ width=”427″ editlink=”http://bit.ly/1n5vLRW” standard=”http://www.youtube.com/v/Bd5UsDGlqnE?fs=1&vq=hd720″ vars=”ytid=Bd5UsDGlqnE&width=427&height=356&start=&stop=&rs=w&hd=1&autoplay=1&react=0&chapters=&notes=” id=”ep1366″ /]

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΜΙΛΙΑΣ

Τίτλος:
Κυκλοφορία στον όρμο του Πόρτο Ράφτη και χωροθέτηση μιας περιβαλλοντικά φιλικής μελλοντικής μαρίνας — Circulation in the Porto-Rafti embayment and location of an environmental-friendly future marina

Ομιλητής:
Κοντογιάννης Χ., Προσπαθόπουλος Α., Δρακοπούλου Π., Κυριακίδου Χ.

Ενότητα:
Το Υδάτινο Σύστημα και ο Άνθρωπος

Συνεδρία:
Διαχείριση Υδάτινων Συστημάτων

Ημερομηνία:
11/05/2012

Εκδήλωση:
10ο Πανελλήνιο Συμπόσιο Ωκεανογραφίας & Αλιείας
07/05/12  –  11/05/12
Ίδρυμα Ευγενίδου, Αθήνα

Διοργανωτής:
Σύλλογος εργαζομένων του Ελληνικού Κέντρου Θαλασσίων Ερευνών

Λέξεις κλειδιά:
παράκτια κυκλοφορία, μικροί κόλποι και όρμοι στη Μεσόγειο
coastal physical oceanography, circulation, Mediterranean embayments
 

Κοντογιάννης Χ., Προσπαθόπουλος Α., Δρακοπούλου Π., Κυριακίδου Χ.
Ο όρμος του Πόρτο-Ράφτη μοιάζει με ένα ισόπλευρο τρίγωνο με πλευρές περίπου ~3 km και στο ανατολικό του άκρο έχει ένα ανοιχτό όριο με το Νότιο Ευβοϊκό κατά την κατεύθυνση βορράς-νότος. Το μέσο βάθος του είναι ~20-30 m. Ο προσδιορισμός της κυκλοφορίας σε ετήσια βάση είναι κύριο προαπαιτούμενο για την επιλογή της κατάλληλης θέσης για τη δημιουργία κάποιας μελλοντικής μαρίνας που δε θα εμποδίζει την ανανέωση του νερού και θα έχει μικρή περιβαλλοντική επιβάρυνση. Αποτελέσματα από δύο χειμερινούς κύκλους μετρήσεων ρευμάτων, με ακουστικό ρευματογράφο/τομογράφο και φυσικών χαρακτηριστικών νερού (θερμοκρασία, αλατότητα, πυκνότητα) κάτω από τις τυπικές ανεμολογικές συνθήκες (βόρειο-βορειοανατολικού και νότιο-νοτιοανατολικού άνεμου) δείχνουν ότι η κυκλοφορία είναι αριστερόστροφη. Επιπλέον, γίνεται σχηματισμός πυκνού νερού στο εσωτερικό τμήμα του Όρμου. Τα πυκνά νερά εξέρχονται από τον Όρμο από τα βαθύτερα στρώματα του νότιου άκρου του ανοιχτού ορίου. Ένα διδιάστατο, κατακόρυφα ολοκληρωμένο αριθμητικό μοντέλο προσομοιώνει με επιτυχία την κυκλοφορία με τις χειμερινές συνθήκες και χρησιμοποιείται να ανιχνεύσει πιθανές αλλαγές στην κυκλοφορία στην περιοχή της μαρίνας όταν υπάρχει κάποιος λιμενοβραχίονας στη συγκεκριμένη θέση που έχει επιλεγεί για τη χωροθέτηση της μαρίνας.

The embayment of Porto-Rafti (Attica/Greece) resembles to an equilateral triangle with ~3 km sides and has a north-south boundary with the open sea to the east; the average depth is 20-30 m. The investigation of its circulation on a yearly basis is a prerequisite for the selection of the location of a future marina that will not restrict the water renewal within it and have less environmental impact. Results from two winter ADCP/CTD surveys show that in the presence of north-northeast and south-southeast winds, typical for the winter period, the circulation is counter-clockwise. Additionally, dense water formation occurs in the inner/shallower part of the embayment; dense masses outflow through the deep layers of the open boundary and particularly through the south part of it. A 2-dimentional hydrodynamic model simulates the basic (cyclonic) circulation successfully and is used to investigate the flow changes in the presence of a marina jetty during winter.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ

Garmin Forerunner

September 18th, 2024|0 Comments

Garmin Forerunner Εξελιγμένες μετρήσεις προπόνησης, συμβουλές αποκατάστασης και καθημερινά στατιστικά υγείας σας βοηθάν να προπονηθείτε

Garmin fenix 8

September 11th, 2024|0 Comments

Garmin fenix 8   ### Garmin Fenix 8: Ο Απόλυτος Οδηγός για Όλα τα Μοντέλα

Μεταλλευτικοί υποθαλάσσιοι πόροι

July 17th, 2019|0 Comments

[embedplusvideo height="356" width="427" editlink="http://bit.ly/1n5vLRW" standard="http://www.youtube.com/v/Bd5UsDGlqnE?fs=1&vq=hd720" vars="ytid=Bd5UsDGlqnE&width=427&height=356&start=&stop=&rs=w&hd=1&autoplay=1&react=0&chapters=&notes=" id="ep1366" /] ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΜΙΛΙΑΣ Τίτλος: